Main Menu
Welcome
Sponsorer
Last seen
- peider
[ 0 min, 3 sek sedan ] - Jorreman
[ 8 timmar, 5 min, 28 sek sedan ] - Mickbod
[ 8 timmar, 7 min, 6 sek sedan ] - classic-suzuki-micke
[ 8 timmar, 8 min, 5 sek sedan ] - kuazimudo
[ 8 timmar, 27 min, 13 sek sedan ] - starre
[ 9 timmar, 21 min, 30 sek sedan ] - rocketer
[ 9 timmar, 23 min, 17 sek sedan ] - BusaRoffe
[ 9 timmar, 32 min, 42 sek sedan ] - hayabusa-patrik
[ 9 timmar, 36 min, 34 sek sedan ] - Televinken
[ 10 timmar, 29 min, 18 sek sedan ]
Nya inlägg
Re: Mods vs RockersDen tråkigaste film jag sett m
Posted by rocketer
06 sep : 21:51
Re: Mods vs Rockershttp://www.youtube.com/watch?v
Posted by Televinken
06 sep : 20:26
Re: Mods vs RockersVilken parad?Nynäs
Posted by Nynäsbusen
06 sep : 07:05
Mods vs RockersÄr det någon som såg paraden i
Posted by Televinken
05 sep : 18:53
Re: Frontkåpapalija LAN_WROTE ...Fan Nynäs
Posted by Nynäsbusen
04 sep : 00:28
Re: FrontkåpaDet här med snut tema var jag
Posted by Televinken
03 sep : 18:40
Re: FrontkåpaFan Nynäs det av inte alls dum
Posted by palija
03 sep : 11:55
Re: Frontkåpapalija LAN_WROTE ...Har inte g
Posted by Nynäsbusen
02 sep : 00:39
Re: FrontkåpaHar inte gjort nåt men har en
Posted by palija
01 sep : 16:09
Re: 56:ans bussjaa......
Posted by classic-suzuki-micke
28 aug : 21:23
Forums
| << Previous thread | Next thread >> |
GPSGå till sidan << |
| Author | Post |
| rocketer |
| ||
[ Get a life poster ] Registered Member #22Joined: mån sep 25 2006, 10:07 Posts: 1295 | Excalibur105 LAN_WROTE ... Jag hade en sh på gamla vfren, du väljer ju själv vilken feltolerans som den skall räkna mot, självklart så blir det skillnad om du kör i 50 och kalibrerar där eller om du kör i 300 och justera därifrån. Ju högre hastighet desto mindre felmarginal. Läs vad CSM skriver - han får mera fel vid lägre fart.//R \"Allt som är bra gÃ¥r att göra bättre\" | ||
| Back to top |
| Nynäsbusen |
| ||
[ Postwhore ] Registered Member #65Joined: tis aug 14 2007, 06:58 Posts: 432 | Någon som vet var man kan få tag på en BRA hållare till iPhone? Lite ommoddning är ok, men den bör ha en bra grundfunktion_/ställning. Nynäs The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not! Må lössen från 10.000 kameler uppsöka edra könsorgan | ||
| Back to top |
| classic-suzuki-micke |
| ||
[ Get a life poster ] Registered Member #38Joined: mån feb 05 2007, 01:49 Posts: 1176 | typ denna?: >>> Klicka här <<< eller: >>> Klicka här <<< flera alternativ! >>> Klicka här <<< eller va det nåt annat du tänkt dej? ![]() [ Edited fre jul 30 2010, 12:58 ] MEN! jag kan ha fel.. I\'m just a regular everyday normal motherfucker.. jag vet vem baggen är.... Every time i hear that fucking shit a tear comes to my eye, Why the fuck did Crister Abuseme have to die? \"allt är inte guld som glimmar...... guldeloxerat glimmar fint också.......\" | ||
| Back to top |
| Thyg0d |
| ||
[ Get a life poster ] ![]() Joined: fre maj 16 2008, 07:22 Posts: 934 | Felvisningen är i % och det är den du justerar ner... Sen är väl inte % talet helt stadigt heller men iaf en viss justering hjälpler ju.. Jag låg i 100km/h när jag kalibrerade min.. Med 43 drev och sprillans bakdäck så visade den 14% fel.. Det blir en del skulle man kunna säga... If it's not broken, don't try to fucking fix it!! | ||
| Back to top |
| Nynäsbusen |
| ||
[ Postwhore ] Registered Member #65Joined: tis aug 14 2007, 06:58 Posts: 432 | classic-suzuki-micke LAN_WROTE ... typ denna?: >>> Klicka här <<< eller: >>> Klicka här <<< flera alternativ! >>> Klicka här <<< eller va det nåt annat du tänkt dej? Njäa! Från början tänkte jag nog på en mer traditionell telefonhållare typ bil, modad för mc. Men den där Giviväskan såg ju riktigt smutt ut, och vattentät. Åkte hem igår, kändes somm att åka alla 55 km i en biltvätt eller konstant förbi en högrtyckstvätt. SATAN vad det regnade.... Nynäs The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not! Må lössen från 10.000 kameler uppsöka edra könsorgan | ||
| Back to top |
| Excalibur105 |
| ||
[ 1st gear poster ] Registered Member #269Joined: tis maj 18 2010, 05:09 Posts: 25 | rocketer LAN_WROTE ... Läs vad CSM skriver - han får mera fel vid lägre fart.//R Jag har bara svårt att tänka mig att hastighetsmätaren skulle visa procentmässigt fel vid olika hastigheter, visar den 6% fel vid 50km/h så borde den ju visa 6% fel vid 250km/h. Att den sen visar en skillnad på 3km/h eller 15km/h borde ju så bero på farten han färdas i. Du korrigerar ju bara original impulserna till mätaren. | ||
| Back to top |
Gå till sidan <<
| Moderators: Serveradmin, Jorreman, aBuseMe, Jolly, P-G, BusaPilot, BusaRoffe, S-busan, Admin, Thyg0d |

GPS